Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


CAT technika

2017.03.21

CAT technika:

Első lépésként állítsuk be az ébresztőóránkat a normál ébredéshez viszonyítva 90 perccel előrébb. Egy egész héten keresztül szoktassuk alvás ciklusunkat a megszokottnál másfél órával rövidebbhez. Ezzel még önmagában nem jutunk eredményhez. Ahhoz, hogy tudatos álmunk legyen második lépésként a 8. napon, vissza kell állítanunk az ébresztőóránkat normál állapotra, majd naponként váltogassuk azt a koraival újabb egy héten keresztül. Tehát: Normál, korai, normál, korai... és így tovább. Mikor lefekvéshez készülünk, a figyelmünk koncentrálódjon a korai kelésre, még akkor is, ha a normál időben kelünk fel. Valamint végezzünk el annyi valóságtesztet, amennyit csak tudunk.

A normál ébredésnél a szervezetünk elvárja majd tőlünk a korai kelést. Tehát ösztönzi az elménket, hogy ébredjen, miközben mi még alszunk, ezáltal jelentősen javítva a tudatos álmok esélyét, remélhetőleg minden másnap.

Mint láthatjuk a ciklus beállítása technika rendkívül egyszerű módja annak, hogy megtanuljuk a tudatos álmodást. Nincsenek hipnagóg képek, vagy egyéb mentális trükkök. A legnehezebb része a korai kelés, és az, hogy szigorúan be is tartsuk azt! Ragaszkodjunk a megszokott menetrendhez, még ha az nehéz is és a várva várt hatás nem marad el.

A Ciklus beállítása technikával kapcsolatban felmerülő általános kérdések és válaszok:

Mikor feküdjek le, amíg a CAT-et gyakorlom?

Minden este ugyan abban az időben feküdjünk le! Az egész technika a testünk beprogramozásáról, az alvási ciklusunk beállításáról szól. Minél pontosabban sikerül betartanunk a lefekvés és az ébredés idejét, annál hatékonyabb a technika.

Mit tegyek, ha korábban kelek?

Bármi mást, de ne aludjunk vissza, végezzünk valóságtesztet, foglaljuk le magunkat.

Mi van akkor, ha egy normál napon kelek fel korábban?

Próbáljunk visszaaludni, alkalmazzunk WILD-et vagy MILD-et.

Mennyi ideig gyakoroljam a CAT-et?

Ha a CAT-el már rendszeresen képesek vagyunk a tudatos álmodásra, akkor már nem muszáj tovább gyakorolnunk, viszont legalább egy hónapban egy héten egyszer állítsuk 90 perccel előrébb az ébresztőórát, hogy felfrissítsük a ciklikus ébredést.

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.